Mitt rum kan gå och dö

 
Hejsanhoppsan lillebror!
 
För det första ska jag berätta vad jag har gjort under de här dagarna, för det andra ska jag förklara varför jag inte bloggat, så here we go.
 
Fredag -
Jag försov mig till klockan 11 och åkte till skolan, kom dit till lunchen. Sen hade jag idrottslektion och sen drog jag hem. Jag spelade och skypade med Nicita, Hanna, Albin & Gustav trorjagdetvar. Sen skulle jag träffa Hampus men det blev försent. Sen runt halv 22 dök Hanna upp här för hon hade bråkat med sin pappa och ville inte gå hem. Så hon packade av sig och sen drog vi till filmkedjan och köpte Chips, dipp & Cola. Sen när vi var hemma satte vi oss i soffan med varsin dator, snax och mobil osv. Mitt internet fungerade inte, men hannas gjorde. Så jag snackade i lur med Linus och sen Kim under hela kvällen, sen deckade vi på Soffan.
 
Lördag-
Jag vaknade runt 6 tiden och var vaken någon timme, sen somnade jag om och runt 8 väckte mamma oss, då gick vi in och la oss i sängen och slaggade till 12 ungefär. Sen kollade vi film och Hanna spelade typ, för mitt internet fungerade fortfarande inte. Sen deckade vi igen och vaknade runt 17. Vi vaknade av att vi mådde illa för att det var så varmt osv. Så jag städade rummet lite snabbt och sen drog Hanna, då hoppade jag in i duschen och duschade kallt i typ en timme. ASSKÖNT. Och sen nu har jag bara suttit vid datorn SOMHARINTERNET och snackat med Linus i typ 3 timmar, haha liv. Men aa nu ska jag vara lite socialare mot han och sen kanske jag ska packa väska och dra till Carro och slagga där, men det blir bara kanske så, men aa ska snacka med linus nu, puss!
 
Och alltså har anledningen till mitt sugande uppdatering varit att jag inte har haft internet.
 
2013-02-09 @ 21:59:33 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0