Vi er Cåååwla

 
Tjo brush! 
 
Just nu ligger jag i sängen och bara chillar galet, är sjukt seg idag. Men a igår efter skolan drog jag & Hanna hem till mig och käkade sen runt halv 17 mötte vi Nicita i centrum och drog till stan, kollade i butiker osv. Fick med mig ett nytt skal och Fifa 10 & 13. Sen drog jag & Hanna till mig och Nicita till sig. Jag slog in Fifa 13:et lite snabbt och sen drog vi till pappa, gav presenten till Simon och han blev skitglad, så det var ju bra. Anledningen till varför jag köpte 2 fifa var för jag la fifa 13 skivan i 10 fodralet, som en kul grej typ. Men aa sen drog vi vidare till kedjan och köpte cola och chips drog hem till mamma igen. Lyssnade på musik, skypade och hade grymt kul. Senare runt 00 gick jag & Hanna och körde kareoke i typ 4 timmar? + dansspel och bara snackade och hade askul. Iallafall jag. haha omg. amen aa sen decka vi runt halv 4. Sen imorse vaknade vi halv 1 och jag duscha sen käkade vi, kolla film osv och hon drog för en stund sen, då städade jag rummet och nu ligger jag i sängen. 
 
Ska ligga här ett tag sen ikväll kommer Hanna tillbaka och även Nicita, sen imorgon ska vi upp tidigt för att fota en massa osv, så det blir skitkul! Men aa ska kolla bloggar och kolla film sen, puss! 
 
 
Från instagram
2013-02-02 @ 16:17:34 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0