1 Januari

 
Hejsan alla finisar! 
 
Gårdagen började med att jag vaknade runt 13? fixade mig i lugn och ro, sen drog jag och mötte Sofia och vi drog ner till centrum för att fixa en sak. Hängde där i typ 1 timme? snackade med folk och så. Sen drog vi hem till henne och hon fixade sig. Sen drog jag hem och åt middag med min familj, till förrätt vart det någon jordärtskocksoppa (stav?), varmrätten vart oxfilé med potatisgratäng & bea. Sen drog jag ut med Fredrik, Mathilda, Mikaela & Felicia. Vi typ snackade, hade tårtkrig och så haha. sen runt halv 12 drog jag hem för att fira 12-slaget. Sen satt vi och sjöng massa, snackade och hade askul. Jag och Simon hade skitkul. Sen runt halv 9 på morgonen? deckade jag på madrass i simons rum.
 
Mår mycket bättre idag men jag vaknade runt 15.00 hihi. Men ja, nu är jag iallafall vaken.
Idag ska jag nog inte göra något speciellt bara dra hem till min mamma och sen chilla antar jag? Kanske fixar lite tidinställda inlägg ifall jag inte sitter så mycket vid datorn idag, men det var väl typ allt, puss! 
 
2013-01-01 @ 16:26:23 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0