Gårdagen

 
Hejsan allihopa! 
 
Vet att jag hade segt update igår men jag hade inte tid typ, eller nej jag snarare orkade inte ;3 
Igår efter tandläkaren åt jag subway och sen drog jag till broängen, var där med Sofia, Nicole, Tim, Tim, Moa och Daniella. Fick inte vara med på deras fittlektion så Sofia skolkade med mig, hon hade ändå ont i huvet. Men sen fick jag träffa Linus också, ASLÄNGE SEN, har inte träffats sen maj, så de var kuuuul. Sen drog jag & Daniella hem till mig. Käkade, snackade, kollade bloggar & nätbutiker och så. Sen drog hon och då kollade jag Eva & Adam, hihi. Sen runt 22 skypade jag med linus till 24.30 typ, också aslänge sen. Sen somnade jag runt 01 och sen vaknade jag runt 7 imorse, fixade mig skitfort, åt frukost och åkte till skolan och nu sitter jag & Nicita på spanskan. Men ska typ jobba nu, puss! 
 
 
2013-01-25 @ 08:28:00 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0