Dag 1- En bild på mig själv + 10 fakta

 
 
- Jag har guldbrunt hår och bruna ögon.
- Mina närmaste vänner är, NicitaHannaMirandaIda, Sofia, Daniella, Pontus & Jennifer. 
- Jag älskar att sjunga men suger på det, vilket jag inte bryr mig om haha.
- Jag har skrivit ner vad jag har gjort hela år 2012 med korta meningar i ett textdokument och funderar på att göra en video utav det med en bild från varje dag + text. 
- Jag längtar verkligen till sommaren! även sommarlovet faktiskt.. 
- Fick jag ta med mig 5 saker till en öde ö skulle det vara, subway i mängder, sköljmedel, tuggummi, musik/spotify & en säng.
- Jag vill ha guldkortet iår igen men kommer inte köpa det eftersom ingen annan gör det. 
- De 2 finaste minnerna med Hanna är från Gnesta. 
- Jag fick riktigt dåliga betyg i höstas och det kommer ske stor förändrig på det.
- 2012 är ett år jag aldrig kommer glömma, hela året förändrade mig verkligen. 
 
 
2013-01-01 @ 10:52:00 - List's Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0