Dag 16- Det bästa med år 2012, och varför.

 
Oj, det finns 2 saker som var bäst med 2012 eller det finns massor men jag kan skriva det som var bäst från olika delar. 
 
Vårterminen i 7:an
Finns så mycket jag kan skriva om det. Men långa inlägg är tråkiga, så för att göra långa ord korta. 
- Jag lärde känna Hampus, Sebastian & Pontus, Martin, Fredde & Dennis. 
- Jag blev ganska tajt med Sebastian & ett tag Pontus. 
- Jag blev kär för 2 gången i mitt liv. 
- Jag, Hanna, Miranda & Nicita blev liksom VI
 
Sommarlovet till 8:an
- Jag lärde känna Jennifer, Carro & Maria. 
- Jag blev grymt tight med Hampus.
- Blev på G med killen jag var skitkär i. 
- Jag lärde känna Emelie. och även Gnesta och dess brudar. 
- VI blev till jag, Nicita, Hanna, Miranda & även Ida. 
- Jag fick massa fina minnen på grönan. 
 
Höstterminen i 8:an
- Jag blev jättetight med Pontus.
- Jag lärde känna Daniel & Alexander.
- VI började ha tjejkvällar och komma varandra mycket närmre än någonsin.
- Jag förstod äntligen hur lite tid jag har kvar till att jobba upp mina betyg & även hur viktigt skolan faktiskt är.
 
Och helt ärligt så hare ju inte bara varit ett bra år helatiden, året hade faktiskt väldigt mycket motgångar också, men år 2012 det ÄR det bästa året hitills, och på något sätt kommer det alltid vara det. Men jag hoppas ändå att 2013 blir dubblet så grymt! Vilket det kommer. 
2013-01-15 @ 10:55:00 - List's Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0