Dag 15- En bild på mig och någon som betyder mycket för mig

 
Dethär är så svårt för det är så många som betyder massor för mig. Men jag lyckades faktiskt välja. 
 
 
Jennifer Paatere
 
En tjej som alltid funnits där för mig, dygnet runt och verkligen helatiden. Hon kom som en vind och var som en prins typ. hihi nejmen. En dag i skolan när jag bråkade med några kompisar och var själv på typ toaletten för att jag satt och "ringde", Jennifer kände inte ens mig. Men hon ringde mig ändå och frågade vart jag var någonstans och sa att jag skulle vara med henne och några andra. Och det är faktiskt inte alla som gör så. Jag menar, vi hade pratat med varandra typ en gång?. Nej, alltså min räddare i nöden. Hon har alltid funnits där och verkligen lyssnat på mig. Vaddetänär och hur ointressant det än är. Och du förstår inte hur tacksam jag är, jag kanske aldrig visar det men det är jag verkligen. Så som du funnits har ingen gjort. Och inte bara det, jag har så grymt jävla kul när jag är med dig också. Som dagen på bilden, där på grönan. Minns du att du hade glömt ditt guldkort och för att slippa åka tillbaka köpte du ett nytt haha, tjejen med pengarna eller? hihi nejmen och sen i poppex när vi bara skrek sönder till "Starships" och var helt flumm efter och när vi bara snackat om precis allt och alla. Jag minns, och jag kommer aldrig att glömma. När du byter skola kommer det kännas så jävla tomt. För efter vi känt varann i någon månad? kändes det som år, vilket är sjukt. Visst vi kanske inte har bästa kontakten just nu, men jag vet ändå alltid vart jag har det och jag hoppas du känner desamma, för du kan vända dig till mig, oavsett vad. Älskar dig så otroligt jävla mycket Jennifäääär. 
 
Sen finns det dom som dömmer Jennifer men seriöst sluta med det, för en underbarare tjej finns det inte. 
 
Oj lång text ^^
2013-01-14 @ 15:11:00 - List's Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0