Dag 2- Såhär har 2012 sett ut

 
 
I Januari hände väl inte så mycket. Vi började skolan och så, hade mest kontakt med Nicita & Linnea. Och vart sams med Daniella som jag bråkat med i 9 månader.
I Februari blev jag tillsammans med Kevin jätteoseriöst, varade i 6 dagar och sen gjorde vi slut, dels för att jag träffade en annan kille jag tyckte om vid namn Sebastian. 
I Mars gick alla dagar åt att vara med Nicita, Martin & Sebbe, Dennis, Hampus & Fredrik som också var med då och då. Och dagarna vi inte var med dom, pratade vi med dom i skype och spelade wow som riktiga nördar. 
I April öppnade grönalund och jag var där helatiden med massa olika människor.
1 Maj började jag bråka med Miranda & Sebastian väldigt mycket och var jättetight med Hanna.
1 Juni åkte vi på klassresa med skolan, jag vart sams med Miranda och blev på g med en kille som jag tyckte riktigt mycket om. Blev även ganska bra kompis med Pontus. Det vart sommarlov och jag fick riktigt bra kontakt med Jennifer och även Maria & Carro. Och närmade mig även Hampus en hel del. Vi umgicks alltid typ. 
I Juli lärde jag känna en tjej som hette Emelie som jag hade bra kontakt med ett tag, åkte till Gnesta och lärde känna ett gäng underbara tjejer. Upplevde nattpromenad ute på landet med Hanna 3 på natten. Och sen svek jag killen jag var på g med så vi "gjorde slut" eller vad man säger. 
I Augusti åkte jag till Göteborg & Malmö med Nicita, gick på Liseberg och hade askul! Och såfort jag kom hem sprang jag hem till Hampus och var med honom typ nästan resten av sommarlovet. Gick på ung08, the voice osv. Skolan började och jag & Hampus började bråka. 
I september gick skolan skit för mig, jag slutade umgås med Hanna, Nicita & Miranda pga bråk och lärde känna Daniel & Alexander som jag dessutom blev på g med, alltså Daniel. Men det var riktigt oseriöst så det var i typ någon vecka? Och i slutet av denna månad blev jag sams med mina tjejer. 
I Oktober hände inte särskilt mycket förutom att jag blev sams med Hampus, fick bättre kontakt med Pontus och sen grät jag för första gången i mitt liv framför en kille faktiskt, helt amazing typ. Men aa mer hände inte.
I November hände inget heller typ? eller? jo juste, skolan gick skit och jag bråkade med Miranda väldigt mycket? började även tappa riktigt mycket kontakt med Nicita kändes det som. Började umgås mycket med Sofia & Daniella igen. 
I December, ja? vad ska man säga, fick mina betyg, fyllde fjortis, julafton, nyår och voila nu är det 2013, Jag har mina 4 tjejer och vi är alla sams, jag och Hampus har fortfarande kontakt, Visst har jag tappat all kontakt med Sebastian men allt känns ändå riktigt jävla fetbra, Skål! 
2013-01-02 @ 00:07:00 - List's Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0