Dag 5- Mina närmaste vänner

Nicita Påve 
 
 
- Vi har tusen minnen men det här är en av dom bästa, alltså göteborg/malmö. 
 
Hanna Hagermark 
 
 
- Det du gjorde denhär dagen är det finaste du någonsin gjort, fyfan vad sick vi var. ÄLSKAR'T. 
 
Ida Vinsa
 
 
- En tjej som alltid har funnits där när man behöver prata med någon, och som man har sjukt kul med! 
 
Miranda Söderdahl Bjuvgård
 
 
- Så sjukt random brud såre finns inte och dej har man alltid kul med, som när vi var som tightast, tyngsta! 

 
Sofia Moros 
 
 
- Tjejen jag har varit som gladast med, haft sjuka dagar i skolan med och som bara gjort mina dagar på mellanstadiet så jävla bäst. REN JÄVLA KÄRLEK TILL DIG BITCH.
 
Daniella Tahan
 
 
- Tack vare bruden som gjorde lektionerna till humor (cilla) lärde jag känna mina underbara tvilling, min andra halva som jag är jättekär i :***
 
Pontus Windahl 
 
 
- Min bebis som alltid har funnits där för mig helatiden som jag behandlat skitdåligt i början fast omedvetet, fattar inte hur du orkade, älskar diiig
 
Jennifer Paatere
 
 
- Denhär dagen var så sjukt jävla grym! du är bruden som verkligen funnits för mig twentyfourseven, du har alltid verkligen l y s s n a t osv, enda sen första dagen har jag kunnat vända mig till dig och det har betytt så sjukt mycket, kärlek till dig mitt hjärta. (VI SKULLE HA HAFT 7 MÅNADER IGÅR, JUST SAYING!) :*
 
Hampus Åberg 
 
 
- Killen som gjorde mitt sommarlov bäst. Visst vi kanske inte är så himla nära längre eftersom vi knappt träffas men, även om jag skulle flytta till andra sidan jordklotet så är han fortfarande min bror och en av mina närmaste vänner.
 
Sen Ida Kihl, min kusin. Men eftersom hon är min kusin så får hon stå här lite vid sidan av, hihi nejmen hon har verkligen också alltid lyssnat på mig och jag vet att jag kan säga precis allt till henne, och hon betyder så otroligt mycket för mig! Älskar dig kusinvitamiin :*
 

Låångt inlägg hihi, nejmen har jag dehär människorna vid min sida, då klarar jag fan allt. Ni betyder så otroligt!.
 
 
 
2013-01-04 @ 11:42:00 - List's Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0