Dagän

 
Hellu! 
 
Just nu ligger jag i sängen och bara chillar. Skolan idag var helt okej men seg. Efter drog jag och Sofia hem till mig och bara käkade, snacka oså. Sen sprang vi till bussen och åkte ner till centrum och mötte Hanna, Tomas & hans kompisar. Sen drog vi till grekiska och fixade med praoen, sen drog jag och Sofia med 715, hon hoppa av i Solbo och jag åkte tillbaka till centrum. Där mötte jag Nicita och vi drog till Miranda för att hämta lite saker. Sen drog vi till centrum, snackade med Miranda om en sak och sen drog jag hem, käkade och nu ligger jag här död.
Är astrött men ska snart börja röra mig mot duschen haha, innan det ska jag titta på "Sveriges roligaste klipp"
För min älskling Caroline Eriksson har skickat in ett klipp så tänkte kolla på deeet hihi, men aa puss! 
 
 
Mycket tankar just nu och det är därför jag skriver en massa konstiga saker, men det är min blogg och mina regler så gillar ni det inte behöver ni ju inte kolla ;)
2013-01-10 @ 19:55:14 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0