Godnatt

 
Hejsan sötnosar! 
 
Avslutade nyss ett samtal med Nicita på typ 3 och en halv timme haha liv. Nejmen vi snacka om massor så det var sjukt nice. Men aa idag runt 21? kom Carro hit och vi gick till filmkedjan och köpte typ lite tuggummin och sen gick vi hem till mig och snackade och kolla bloggar osv. Sen runt 23.30? drog hon hem, eller aa hon skulle dra hem men hon missade bussen HHAHA så hon kom hit igen och väntade på nästa och sen drog hon vid 00.00 igen, och nu somsagt har jag bara snackat lur, och nu ska jag tvätta bort mitt smink och sen sova, för jag tänkte gå upp någolunda tidigt imorgon för slappa till 15.00 tänker jag inte göra varje dag, puss! 
 
 
 
2013-01-04 @ 03:44:55 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0