Gymmet med mina bruds

 
Hallå Bejbs! 
 
Har knappt bloggat idag men det var för att igår drog jag hem till Oskar efter jag suttit barnvakt och då ville jag liksom inte vara osocial för vi träffas nästan aldrig.
 
 
Sen imorse vaknade jag runt 10 och drog hem,
 
 
packa väskan och mötte Hanna & Nicita i centrum och vi drog och grymmade i a runt 2 timmar kanske? och sen när jag kom hem städade jag mitt rum och bytte lakan i sängen. Så nu ska jag ÄNTLIGEN få gå och duscha och sen när jag gjort det ska jag plugga, först engelska sen bilden & sist spanskan! Ha de! :* 
 
 
 
 
2013-01-13 @ 15:36:37 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var gymmar ni?

2013-01-14 @ 10:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0