Lovar och lovar

 
Hejsan! 
 
Förlåt jag som lovade att blogga igår men efter stan så drog jag och käka subway med Hanna + Nicita. Efter det drog jag hem jättesnabbt och packa om min väska, sen drog jag till Nicita och var där runt 22 tror jag? Och hade ingen dator med mig så kunde inte blogga helt enkelt. Vi somnade runt 2 och jag vaknade runt 10 idag och drog hem så jag var hemma till 11. Har precis ätit frukost nu och sitter och kollar film. Men alldeles snart ska jag hoppa in i duschen och fixa mig och dra på dop troligen. Men vi får se om jag orkar, annars blire väl bara en hemmadag idag. Skulle träffat Maria, Carro & Hanna ikväll men Maria blev sjuk inatt så det blir nästa helg. Men aa ska fixa lite saker nu, puss! 
 
 
Jag er högt upp i loftän
2013-01-19 @ 12:36:37 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0