Min slav ^^ hihi nejmen.

 
Hejsan! 
 
Nu har jag precis skickat iväg Jarkko till vivo för att handla chocklad & stjärnor till mig, har mått skitdåligt ikväll över en grej så jag tycker jag är värd lite tröstkäk. Idag efter skolan drog jag hem och bara satt vid datorn, gjorde ny design och så, vad tycker ni om den förresten? Jag är ganska nöjd iallafall. Sen runt halv 6 var jag på möte i skolan med min mentor, utvecklingssamtal alltså. Sen efter det blev det lite tjafs mellan mig och dady.. men han förstod varför sen. Och sen gick jag och mamma en liten promenad och snackade om de och så, så nu har jag precis ätit och sitter återigen vid datorn i soffan. Nu ska jag checka bloggar, städa rummet, dunka musik, rensa i datorn, duscha och tjocka sönder till film. Har sovmorgon imorrn eftersom jag ska till tandläkaren.
Puss! 
 
2013-01-23 @ 19:40:10 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0