Mobba inte bilden, jag vet att jag är snygg.


Hejsan!

Just nu har vi rast. Jag sitter med nicita och Hanna och några andra i ett rum, vi är hur osociala som helst och tråkar sönder. Snart går vi in på lektion och sen skulle vi haft musik då vi skulle redovisa grejen i gjorde igår, gissa vad? Våran fucking jävla musiklärare är sjuk! Vi satt i 4 och en halvtimme och gjorde dendär jävla cepe-uppgiften och nu är han sjuk. Alltså FML typ. Men aa vi slutar ju tidigt iallafall, då ska jag hem och äta typ SEn runt 3? Kommer kanske Pontus till mig, så det blir kul iallafall. Men aa ska checka bloggar nu eller något annat tråkigt, puss!

Vad tycker ni om min nya design jag gjorde snabbt idag förresten?

2013-01-10 @ 12:28:12 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0