Mysig dag med mina favoriter

 
Hello Sunshines! 
 
Förlåt för dålig uppdatering men igår var Pontus här och jag brukar inte blogga då och sen åkte han hem runt 24? och då kom Ida hit och då orkade jag inte blogga heller, men vi gick och la oss runt 2? tror jag. Sen imorse vaknade vi halv 8 och fixade oss och så, sen drog vi till centrum för att möta upp Hanna och Nicita.
 
 
Vi tog tåget till centralen och tuben mot hötorget och myste i 3 timmar på espressohouse 
 
 
Sen gick vi runt lite i butiker och så och sen fortsatte vi vidare mot donken, tjockisar (a)
 
 
Dagen har verkligen varit grym, ni gör mina dagar tjejer. Sen drog Ida vidare med tåget mot Tumba och jag, Nicita & Hanna drog till Flempan och kollade en sak och sen handlade vi billiga tuggummin på Pulsen ^^
Sen drog vi mot centrum och jag och Nicita gick hem och Hanna tog bussen. Så nu ligger jag i min säng och ska snart duscha, packa väskan och sen röra mig mot pappa, men aa ni får ha det bra, puss! 
 
 
2013-01-12 @ 16:44:00 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0