stan och gymmet med mina bruds

 

Heej!
 
Förlåt för uppdateringen, den suger verkligen men igår så drog jag & Hanna hem till mig efter skolan och så, sen drog vi till stan med Maria & Carro och fikade, efter en stund kom Nicita och vi typ gick runt i massa affärer. Vi avlslutade på donken och sen åkte vi hem. Men Hanna hänka med mig hem och när vi var hemma var vi så jävla trötta så vi somnade nästan på en gång. Och nu idag så ska jag bara vara hemma nu i nån timme eller något för att käka och packa. Sen drar jag till stan med Nicita, Ida & Hanna och sen efter det drar vi till gymmet.
Men aa ska äta nu, bloggar sen. LOVAR, puss.
 
hinner inte slänga in bilder. ni får ikväll.
2013-01-18 @ 14:15:39 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0