Svettig dag typ

 
HejsanSvejsan! 
 
Vet att bloggingen inte varit på topp idag men jag har verkligen inte orkat, haft lust eller tid. 
För först var jag i skolan och orkade knappt då och sen drog jag & Hanna hem till mig och bara käkade sen åkte vi tillbaka till skolan och tränade lite innebandy i våran idrottsal sen runt 7 kom Ida (och nicita som kom en stund innan) Och då började riktiga träningen. Det var ganska kul men jag tror inte jag ska börja för jag kommer knappt ha tid med tanke på att jag ska börja gymma osv, men aa sen när jag kom hem duschade jag, åt och har precis nu snackat klart med kusinooo i luren, har seriöst magrutor efter det haha omg. A men nu ska jag slagga, puss! 
 
Har inga bilder från idag :( 
 
 
eller jo! Från mitt och Felicias sköljmedelkrig hihi ^^ 
2013-01-16 @ 23:03:29 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0