The day with dady

 
Hi beautifuls! 
 
Just nu sitter jag i sängen och snackar lur med Nicita om massa stuffs. Idag vaknade jag & brudarna runt 9 och bara låg där till ungefär 09.45. Sen drog jag & Ida upp och åt frukost medans Nicita sov, sen drog Ida och jag fixade mig, sen drog jag till bilen där min pappa väntade. Vi drog till stan och shoppade, åt middag & fikade. Mysigt som fan! Tack för allt pappa ♥. Men aa sen åkte vi hem efter 6 timmar ungefär och sen när jag kom hem duschade jag lite snabbt och sen totalrensade jag ur mitt rum typ haha shit alltså, lägger upp bild sen. Tog 3 timmar och en halv. Sen mötte jag upp Tomas vid toppvägen och sen drog vi hit och gjorde nada haha, för han var tvungen att dra. Så nu har jag precis kommit in och snackar med Nicita somsagt. Men bloggar sen, puss! 
 
 
2013-01-06 @ 23:02:29 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0