DuÄrVadDuÄter

 
Hallåw!
 
Sitter just nu i sängen och har gjort sen jag kom hem. Skolan var okå fastän vi hade matteprov vilket gjorde att vi slutade 4, men whatever. Efter skolan drog jag, Nicita & Hanna till Grekiska och fixade med praoen och sen drog jag hem och kollade massa avsnitt av OTH.
 
Efter det kollade jag även ett avsnitt från mitt gamla favoritprogram "Du är vad du äter" som visas av Anna Skipper. Började kolla eftersom jag vill veta lite vad "nyttiga" äter eftersom jag ska bli nyttig och hälsosam efter den 20:e, wish me goodluck! Men ja, jag ska se ett till avsnitt nu och sen slagga, puss! 
 
 
 
 
 
2013-03-11 @ 22:26:37 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0