Mini bloppis

 
 
Ett par mörkare mellanblå jeans från Hollister, andvända max 3 gånger. 450 :- (NyPris: 650 - 700) 
Strl: W:25 L29 (längden är perfekt på mig och jag är ca 157 kanske?)
 
 
Mörkblåa tights med guld-dragkedjor i fram, andvända 3-4 gånger. 130 :- (NyPris: 200 - 250)
Strl: XS tror jag, (perfekta på mig och är ca 157 ungefär)
 
 

Inte så mycket jag säljer just nu men funderar på att sälja en till hollistergrej men är inte säker än, men om, så dyker det upp i detta inlägg senare och jag länkar såklart till den i ett nyare. Men ja är ni intresserade kan ni kontakta mig på dessa sätt.
 
Facebook @Mikaela Kihl
Kik @Mikaelarkihl
 
OBS! Om du tex vill ha något utav dessa betyder det inte att du fått de direkt, inte förens jag säger till för den som budar högst får köpa den, ganska självklart. Men iallafall! Passa på nu! :)
 
2013-03-12 @ 19:29:00 - Bloppis Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0