På tåget, bloggar bara för att Samira ville det.


Hejsan!

Just nu sitter jag på tåget och lyssnar på musik. Är påväg till centralen för att möta Hanna vi behöver verkligen träffas och snacka pga lite saker. Så ja, sen ikväll antar jag väl att vi ska vara också. Skulle egentlgen slagga hos Maria men allt är fett kaos mellan mig och Hanna satt ja. Senare ska jag och hanna till skhlm också för jag måste lämna tillbaka lite grejer jag köpte igår för jag provade aldrig sakerna i affären så ja. funderar på att köpa linser också, Men aa nu ska jag bara sitta här och göra nada, puss!



2013-03-16 @ 13:39:23 - Life as me ★ Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötis :*

2013-03-16 @ 14:56:31
Postat av: Samira

sötis :*

2013-03-16 @ 14:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0